FAQ’S

SHIPMENT

Wat is uw verwachte levertijd?

We kunnen geen exacte levertijd geven, aangezien dit afhankelijk is van het product en het land van levering. Elk product wordt binnen 1-2 werkdagen verzonden en geleverd. We hebben geen directe invloed op de bezorging van de bestelling.
Houd er rekening mee dat feestdagen de verzending kunnen beïnvloeden, wat de bezorging kan vertragen.

De verwachte levertijd is verstreken. Waar is mijn bestelling?

99% van de bestelde producten worden geleverd binnen de verwachte levertijd. Er zijn soms gevallen van vertraagde aankomst van de bestelling. Dit komt vaak door problemen in het verzend- of leveringsproces.
Als je binnen 3 dagen na de verwachte levertijd niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Hoe wordt mijn bestelling naar mij verzonden?

Al onze producten worden per koeriersdienst verzonden, compleet met track & trace nummers en zorgvuldig gesealde verpakking.

Is verzending duur?

Tot € 100, - zijn de verzendkosten € 6,95. Boven de € 100 gratis verzending

Ik wil mijn bestelling afhalen, kan dat?

Dat kan, hiervoor dient u contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail: [email protected] Afhaaladres is in Emmer-Compascuum.

GEEFT TERUG

Wat is uw retourbeleid?

We offer a 30-day money back guarantee. If you are not 100% satisfied with your purchase, please contact us at [email protected] within 30 days of delivery of your item. We are happy to help you with the return and refund process.

MIJN BESTELLING

Hoe kan ik zien waar mijn bestelling op dit moment is?

We bieden je de mogelijkheid om je bestelling te volgen door simpelweg je track & trace nummer in te voeren. Zodra u het nummer in de verzendbevestiging heeft ontvangen, voert u het in op de website van de vervoerder.

Er is een probleem met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via Whatsapp of via [email protected] We zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

Wat moet ik doen als ik de inhoud van mijn bestelling moet wijzigen?

Als je artikelen aan je bestaande bestelling wilt toevoegen, plaats dan een extra bestelling. We slaan uw betalingsgegevens niet op en kunnen geen wijzigingen verwerken die na de bestelling zijn aangebracht.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleringen worden alleen geaccepteerd voor artikelen met een volledige prijs. Bovendien moeten deze 60 minuten vanaf het moment van de bestelling worden gedaan. Als je een bestelling binnen de gestelde termijn wilt annuleren, kun je ons een e-mail sturen naar [email protected] We verwerken bestellingen zo snel mogelijk, dus annuleringen zijn tijdsgevoelig.

Track en trace

Waar kan ik mijn Track en Trace-code vinden?

Uw Track en Trace code (bestelnummer) vindt u in de verzendbevestiging die u na aankoop ontvangt.

De Track & Trace-code geeft geen informatie. Waarom?

Pas wanneer uw pakket bij het postorderbedrijf aankomt, stelt het informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan zijn tussen aankomst en verzending vanuit de magazijnen.

CONTACT

Hoe kan ik je bereiken?

U kunt ons een e-mail sturen naar [email protected] We helpen je graag verder.​

0
    0
    Jouw winkelwagen
    Ihr Warenkorb ist leerZurück zum Shop
    × Hoe kan ik u helpen?